Blog

Śledź nasze najnowsze aktualności i informacje z branży, które Cię zainteresują!

Cookies – Consent Mode czyli tryb wyrażania zgody

Consent Mode, czyli tryb uzyskiwania zgody, to nowy format, który umożliwia stronach internetowym lepsze zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi przetwarzania danych użytkownika. Oto kilka...

Facebook i Instagram – płatna subskrypcja

Meta ma specjalną ofertę. Usunięcie reklam z jej platform w zamian za opłatę w wysokości 59,99 zł miesięcznie. To ciekawa opcja dla zmęczonych masą ofert. Jednak kij ma dwa końce. Wykupienie...

Legalny konkurs na Facebooku, jak to zrobić?

Chcesz zorganizować konkurs na Facebooku i zastanawiasz się, jak to zrobić w sposób legalny i zgodny z zasadami platformy? Warto wiedzieć, że istnieje kilka...

Mniej znaczy więcej? Ile tekstu umieszczać na grafice?

„Jeden obraz wyraża więcej, niż tysiąc słów” – utarty mogłoby się wydawać slogan, który w ostatnich latach zyskuje na aktualności, zwłaszcza w kontekście social mediów. Dlaczego tak się dzieje? ...

Nowość w wyszukiwarce Google!

Rozpoczęcie roku 2023 przyniosło wielkie poruszenie w świecie marketingu za sprawą imponującej potęgi sztucznej inteligencji OpenAI.Nie trzeba było długo czekać na reakcje wielkich koncernów.Google...

Kreatywna reklama – jakie daje efekty?

 Świat reklamy ciągle się zmienia, a kreatywne podejście do promocji staje się kluczowym elementem przyciągania uwagi konsumentów. Dlaczego warto inwestować w twórcze reklamy i jakie są zasady...

4 niezaprzeczalne zalety materiału wideo w social media

W dzisiejszych czasach social media to potężna siła, która wpływa na sposób, w jaki przedsiębiorstwa promują swoje produkty i usługi. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych...

Przycisk PROMUJ POST – używać czy nie?

Dlaczego zadajemy takie pytanie? Facebook informuje, że za jedyne 100 zł wypromuje Twój post, który zobaczy nawet kilka tysięcy osób. Brzmi kusząco, prawda? Tutaj jednak powstaje pytanie, czy to będą...

Trendy graficzne 2022

Gdybyśmy mieli opisać trendy graficzne 2022 roku jednym słowem, z pewnością byłoby to słowo ,,EKSPERYMENT”. 2022 to jeden wielki miszmasz i mnóstwo paradoksów! Sprawdźmy więc, co królowało w...

Dlaczego warto reklamować się przed świętami i jak to zrobić?

Czym są „social media” Social media to media społecznościowe, dostępne w internecie i w komunikatorach mobilnych, które umożliwiają wymianę informacji między ludźmi i łączą w sobie...

Fake Friday, czyli w jaki sposób jesteśmy oszukiwani.

Black Friday wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych i obchodzony jest zawsze w pierwszy piątek po Dniu Dziękczynienia. Jak podaje Wikipedia, w 1961 roku amerykańska policja po raz pierwszy użyła tego...

Pixel Facebooka – co to jest?

Zastanawiasz się czym jest ten słynny Pixel Facebooka i czy faktycznie jest to obowiązkowy element strategii marketingowej dla Twojej firmy? Pixel Facebooka jest krótkim kodem JavaScript, który...

Jak pozyskać leady dzięki social media?

Lead generation polega na pozyskiwaniu wartościowych kontaktów od osób, które są już wstępnie zainteresowane naszymi usługami bądź produktami. Wypełnienie swoich danych następuje w sposób w pełni...

Terminy ze świata Social Mediów! Zakres od A do G

Dopiero wkraczasz w przestrzeń mediów społecznościowych? A może działasz tam już jakiś czas, ale nadal nie do końca rozumiesz niektóre pojęcia? Jeżeli tak, to ten artykuł jest dla Ciebie ? Zdajemy...

Klątwa wiedzy, czyli przekleństwo każdego eksperta

Jak pisać, żeby trafić do swojej grupy docelowej i zyskać klientów? Odpowiedź na to pytanie jest jedna – pisz tak, jakbyś to Ty był odbiorcą. Tworzenie zachęcających treści na media społecznościowe...