Case studies

>

Kampania sprzedażowa dla Klienta z branży ogrodniczej

Poznaj szczegóły w jaki sposób osiągneliśmy wartość konwersji na poziomie 78 000 zł przy wydaniu jedynie 1592 zł

O naszym Kliencie

Sprzedaż kosiarek i kos

Dla klienta z branży narzędzi do pielęgnacji ogrodu ustawiliśmy kampanię sprzedażową celem promocji kosiarek i kos z katalogu.

Pierwsze działania

Ustawiliśmy budżet dzienny 60 zł, a czas trwania kampanii to 4 tygodnie. Równolegle utworzyliśmy kampanię remarketingową, skierowaną do porzuconych koszyków – z budżetem dziennym 10 zł.

Wyniki po 4 tygodniach

1592 zł

Wydatki na kampanie reklamową

78 008 zł

Wartość konwersji kampanii reklamowej

352 zł

Wydatki na kampanie porzuconych koszyków

30 399 zł

Wartość konwersji kampanii porzuconych koszyków

Reakcja na wyniki

Po czterech tygodniach widząc znakomite wyniki zaproponowaliśmy podwojenie jej budżetu z 60 do 120 zł dziennie

Dalsze działania – kolejne 2 tygodnie

1961 zł

Wydatki na kampanie reklamową

67 134 zł

Wartość konwersji kampanii reklamowej

240 zł

Wydatki na kampanie porzuconych koszyków

32 086 zł

Wartość konwersji kampanii porzuconych koszyków

Podsumowanie

Razem z klientem wybraliśmy kanał sprzedażowy, jakim jest Facebook. Przeprowadziliśmy testy na mniejszych kwotach, by nie przepalić budżetu. Po uzyskaniu bardzo dobrego ROAS, razem z klientem ustaliliśmy, że warto skalować działające kampanie, dokładając budżet reklamowy.

Zacznij współpracę

Przeanalizujemy Twoje potrzeby i dobierzemy właściwe rozwiązania, by Twój biznes zaczął rosnąć. Umów się na niezobowiązującą rozmowę, by dowiedzieć się co możemy dla Ciebie zrobić.