Firma posiadająca bogatą ofertę mebli do pracowni, salonu, kuchni i sypialni.
Celem kampanii reklamowej było promowanie najnowszych produktów dostępnych w ich sklepie.
Pierwsze działania
Ustawiliśmy budżet dzienny 40 zł, a czas trwania kampanii wynosił 4 tygodnie.
Równolegle utworzona została kampania remarketingowa, która docierała do użytkowników porzucających koszyki – z budżetem dziennym 15 zł.
Wyniki kampanii sprzedażowej (I etap)
1208,63 zł
Całkowity wydatek
64 847 zł
Wartość konwersji
5280%
Zwrot z inwestycji (ROI)
Kampania Remarketingowa
Równolegle prowadzona kampania remarketingowa na porzucone koszyki również przyniosła pozytywne rezultaty.
Wyniki remarketingu
439,29 zł
Całkowity wydatek
2 393,26 zł
Wartość konwersji
4,4
ROAS
Podsumowanie
Kampania sprzedażowa dla naszego klienta z branży meblarskiej okazała się bardzo skuteczna – osiągnęła wartość konwersji na poziomie 64 847 zł przy inwestycji reklamowej wynoszącej jedynie 1208,63 zł. Dzięki imponującemu ROAS-owi wynoszącemu 53,6, działania marketingowe przełożyły się bezpośrednio na znaczący wzrost sprzedaży.
Rozpocznij współpracę z nami!
Zbadamy Twoje potrzeby i zaproponujemy idealne rozwiązania, które pomogą Twojemu biznesowi rozkwitnąć.
Umów się na niezobowiązującą rozmowę i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.