Case studies

>

Kampania sprzedażowa dla Klienta z branży meblarskiej

Poznaj szczegóły w jaki sposób osiągneliśmy wartość konwersji na poziomie 67 240 zł przy wydaniu jedynie 1647 zł

O naszym Kliencie

Sprzedaż mebli

Firma posiadająca bogatą ofertę mebli do pracowni, salonu, kuchni i sypialni. Celem kampanii reklamowej było promowanie najnowszych produktów dostępnych w ich sklepie.

Pierwsze działania

Ustawiliśmy budżet dzienny 40 zł, a czas trwania kampanii wynosił 4 tygodnie. Równolegle utworzona została kampania remarketingowa, która docierała do użytkowników porzucających koszyki – z budżetem dziennym 15 zł.

Wyniki kampanii sprzedażowej (I etap)

1208,63 zł

Całkowity wydatek

64 847 zł

Wartość konwersji

5280%

Zwrot z inwestycji (ROI)

Kampania Remarketingowa

Równolegle prowadzona kampania remarketingowa na porzucone koszyki również przyniosła pozytywne rezultaty.

Wyniki remarketingu

439,29 zł

Całkowity wydatek

2 393,26 zł

Wartość konwersji

4,4

ROAS

Podsumowanie

Kampania sprzedażowa dla naszego klienta z branży meblarskiej okazała się bardzo skuteczna – osiągnęła wartość konwersji na poziomie 64 847 zł przy inwestycji reklamowej wynoszącej jedynie 1208,63 zł.
Dzięki imponującemu ROAS-owi wynoszącemu 53,6, działania marketingowe przełożyły się bezpośrednio na znaczący wzrost sprzedaży.

Rozpocznij współpracę z nami!

Zbadamy Twoje potrzeby i zaproponujemy idealne rozwiązania, które pomogą Twojemu biznesowi rozkwitnąć. Umów się na niezobowiązującą rozmowę i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.