Profesjonalnie wyglądający Fanpage to już teraz niemalże obowiązek każdej firmy, a w połączeniu z reklamą w Social Mediach, nieocenione wsparcie w sprzedaży i budowaniu świadomości marki. Mając tego poczucie, z pewnością zastanawiasz się nad sprawdzeniem naszej oferty i zrobieniem pierwszego kroku ku rozwojowi własnego przedsiębiorstwa w sieci. I słusznie, nasi handlowcy z przyjemnością opowiedzą Ci o możliwościach, jakie daje prowadzenie firmowych Social Mediów z Megafanpage!
Pierwsza rozmowa – „jakie informacje muszę przygotować?”
Bądźmy szczerzy – skoro prowadzisz firmę, wiesz o niej najwięcej i tak naprawdę nie musisz przygotowywać konkretnych informacji, bo nasi handlowcy to profesjonaliści i o wszystkie najważniejsze kwestie Cię wypytają. Jednak – kto wie, nie błądzi… Czy jakoś tak 😉 Chodzi nam o to, że im więcej uda Ci się ustalić na pierwszej rozmowie, tym krótszy czas do Twojej pierwszej, profesjonalnej publikacji!
Dlatego, jeśli chcesz maksymalnie skrócić czas negocjacji, zapoznaj się z naszym krótkim poradnikiem, który z pewnością będzie nieoceniony przy pierwszym kontakcie z naszymi specjalistami od sprzedaży.
Określ cel na najbliższe miesiące
I nie musisz przedstawiać nam dokładnych danych. Wystarczy, że określisz, ile chciałbyś osiągnąć w najbliższych miesiącach. Jeśli prowadzisz sklep – zapewne będzie to zwiększona sprzedaż lub rozwinięcie jednej z kategorii produktów. Jeśli prowadzisz firmę z branży usługowej, zapewne będzie Ci zależało na pozyskaniu kontaktów do osób zainteresowanych. Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją działalność, zapewne w pierwszych miesiącach będziemy budować świadomość marki.
Pomoże to handlowcom lepiej dobrać pakiet, dostosowany do Twoich celów.
Zdefiniuj grupę docelową
Do kogo kierujesz swój produkt/usługi? W jakim przedziale wiekowym znajdują się możliwi zainteresowani Twoją marką? Czego oczekują Twoi odbiorcy? Jeżeli już przy pierwszej rozmowie będziesz świadoma/y kto jest adresatem Twoich treści i produktów, łatwiej będzie nam dobrać zarówno odpowiedni portal społecznościowy, jak i opiekuna dla Twojego Fanpage’a.
Przygotuj się na nowe słowa ze strony handlowca!
Brief – to krótki kwestionariusz, który wypełniają nasi Klienci po rozmowie handlowej. Pytania w nim zawarte pomogą opiekunowi przygotować się do pierwszej rozmowy.
Administrator – osoba, posiadające najwyższe uprawnienia na Twoim Fanpage’u. Jeśli posiadasz już konto firmowe w Social Mediach, możemy Cię zapytać, kto sprawuje na nim taką funkcję oraz poprosimy o przydzielenie naszemu pracownikowi Admina.
ADS – to po prostu reklamy, posługujemy się tym stwierdzeniem niemal na każdym portalu. Możesz od nas usłyszeć: Facebook Ads, Instagram Ads, Linkedin Ads.
Content – to cała zawartość strony internetowej, bloga, treści na Fanpage’ach. Spójny content to taki, który zawiera wspólne cele i charakter na każdym medium Twojej marki.
Landing Page – strona, której głównym celem jest zaprezentowanie Twoich usług. Założenie Landing Page jest również w naszej ofercie.
Myślimy, że jesteś już gotowy na wykonanie pierwszego telefonu do naszego biura – 691 719 619.
Nie trać czasu, bo Twoja konkurencja również nie śpi!