Wielokrotnie słyszałeś już pewnie jak ogromne znaczenie w dzisiejszych czasach ma reklama sponsorowana. Budowanie ciekawego contentu na Facebooku i Instagramie to jedynie połowa sukcesu. Odpowiednio przygotowana reklama sponsorowana sprawi, że poszerzysz zasięgi swojej strony. Rozpoznawalność Twojej marki wzrośnie, co powinno przełożyć się na większą aktywność użytkowników oraz oczywiście na decyzje zakupowe. Niestety bez odpowiedniego doświadczenia i wiedzy – pieniądze, które przeznaczysz na reklamy mogą nie przynieść żadnych wymiernych efektów, zostaną potocznie mówiąc „przepalone”
Konfiguracja grupy docelowej
Poza samym tekstem i grafiką bądź formatem video, jedną z najważniejszych ustawień jest oczywiście grupa docelowa. To na tym etapie ustalamy ‚profil potencjalnego Klienta’ pod kątem naszych usług bądź produktów, które sprzedajemy. Jako profesjonalna agencja marketingowa mamy ogromne doświadczenie w targetowanie reklam, jednak przed ich konfiguracją zawsze kontaktujemy się z Klientem aby poznać punkt widzenia osoby, która wie jakie osoby najczęściej korzystają z jej oferty.
Wspólnie ustalamy takie wartości jak:
- lokalizacja osób którym będziemy wyświetlać do reklamy. Do wyboru pozostaje oczywiście zarówno targetowanie ogólne na kraj, jak i bardziej szczegółowe pod kątem województw, miast czy nawet dokładnych adresów z ulicami! Do przeanalizowania pozostaje parametr czy zależy nam na osobach mieszkających w danym obszarze czy na przykład na turystach.
- Wiek, dostępne są widełki w granicach 13-65+ lat. Warto jednak pamiętać, że Facebook nie zezwala na targetowanie szczegółowe w kontekście osób poniżej 18 roku życia.
- Płeć, targetowanie szczegółowe. Znajdziemy tutaj zainteresowania (na przykład zdrowie, uroda), dane demograficzne (wykształcenie, narodziny dziecka) lub zachowania (zaangażowani nabywcy, osoby często podróżujące za granicę) Jest to najbardziej rozbudowana opcja, która daje nam mnóstwo możliwości. W zależności od naszych potrzeb możemy rozszerzać grono potencjalnych odbiorców lub zawężać reklamę, tak aby dotrzeć do jak najlepiej dopasowanych użytkowników.
- Języki. Opcja o której wiele osób nie wie, a pozwala nam na dotarcie chociażby do Polonii mieszkającej w Niemczech czy Wielkiej Brytanii. Ustawiając język polski i targetując na dowolny kraj, wyświetlimy się z reklamą jedynie osobom, które posiadają Facebooka w języku polskim
Jako agencja marketingowa z wieloletnim doświadczeniem zrobimy wszystko, aby grupa docelowa była dobrana jak najlepiej. Przeanalizujemy jak wygląda profil idealnego Klienta Twojej firmy i postaramy się jak najlepiej odwzorować go w oparciu o opcje, które umożliwia nam serwis. Naszym priorytetem jest tworzenie skutecznych reklam, które pozwolą Ci rozwinąć swój biznes.
Obserwuj naszego bloga, a już niedługo pojawi się na nim artykuł dotyczący zaawansowanych możliwości związanych z targetowaniem reklam!
Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń lub napisz: 691 719 619, biuro@megafanpage.pl