Strona główna   /   Oferta   /   Linkedin

Nasza misja

Wierzymy, że każdy biznes jest wyjątkowy, dlatego do każdego projektu, nad którym pracujemy, podchodzimy indywidualnie. Opiekunowie ściśle współpracują z naszymi klientami, aby zrozumieć
ich cele i dążenia, dzięki czemu możemy budować niestandardową strategię w mediach społecznościowych, która jest zgodna
z wartościami ich marki i przemawia do ich docelowych odbiorców. Specjalizujemy się w szeregu usług mediów społecznościowych, w tym:
w tworzeniu treści, zarządzaniu społecznością, reklamie w mediach społecznościowych i marketingu internetowym. Korzystamy
z najnowszych narzędzi i technologii do analizy danych i spostrzeżeń, aby stale optymalizować nasze działania i sprawiać, że nasi Klienci
są zawsze o krok przed konkurencją.

Linkedin

Liczby opublikowane w narzędziach reklamowych LinkedIn wskazują, że na początku 2023 roku LinkedIn miał 5,50 milionów „członków” w Polsce.

Dane dotyczące zasięgu reklamowego firmy sugerują, że na początku 2023 roku publiczność LinkedIn w Polsce stanowiła 13,3% całej populacji. Jednak LinkedIn ogranicza korzystanie ze swojej platformy dla osób powyżej 18 roku życia, więc warto również wiedzieć, że w 2023 roku 16,2% „uprawnionej” publiczności w Polsce korzysta z LinkedIn.

Dla dodatkowego kontekstu zasięg reklamowy LinkedIn w Polsce stanowił na początku roku 15,0% lokalnej bazy użytkowników internetu (bez względu na wiek). Na początku 2023 roku 48,9% publiczności reklamowej LinkedIn w Polsce stanowiły kobiety, a 51,1% mężczyźni.

Wzrost użytkowników LinkedIn w Polsce Dane opublikowane w narzędziach planowania LinkedIn pokazują, że potencjalny zasięg reklamowy LinkedIn w Polsce wzrósł o 900 tysięcy (+19,6%) między 2022, a 2023 rokiem.

Kwartalnie dane firmy pokazują, że liczba publiczności reklamowej LinkedIn w Polsce wzrosła o 300 tysięcy (+5,8%) między październikiem 2022 a styczniem 2023 roku.

900

milionów

Miesięcznie aktywnych użytkowników na całym
świecie, to aż o 11.39% więcejniż w roku poprzednim. 

44%

kobiet

56%

mężczyzn

Przedział wiekowy użytkowników platform społecznościowych w Polsce.

18,2%

poniżej 18 rz.

7,8%

przedział 18 - 24

13,9%

przedział 25 - 34

16,3%

przedział 35 - 44

13,4%

przedział 45 - 54

11,9%

przedział 55 - 65

18,5%

wyżej 65 rz.

    • Facebook85%

    17,85 miliona

      • Instagram44%

      10,4 miliona

        • Linkedin20%

        5,5 miliona

          • TikTok38%

          10,14 miliona

            • Google100%

            24,26 miliona

              facebook       +         instagram      +       treści wideo

              facebook       +           linkedin

            Nasza oferta

            Poznaj inne usługi, które możemy Ci zaproponować.

            Współpracuj z najlepszymi

            Pracujemy na
            Twój sukces

            Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów. Skontaktuj się z nami, dobierzemy odpowiednie rozwiązanie, które będzie miało skuteczny wpływ na osiągnięcie Twojego sukcesu. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

            Dołącz do grona naszych
            zadowolonych Klientów.