Możemy zbudować pakiet dla Ciebie

Tworzymy firmowe profile od zera, ale również przejmujemy opiekę nad już istniejącymi.
Zobacz co możemy dla Ciebie zrobić.

Statystyki

Liczba aktywnych użytkowników poszczególnych platform w Polsce.

Facebook

   17,85 miliona

Instagram

   10,4 miliona

Linkedin

   5,5 miliona

TikTok

   10,14 miliona

Google

   24,26 miliona

Przedział wiekowy użytkowników platform społecznościowych w Polsce.

0 %
poniżej 18 rz.
0 %
przedział 18 - 24
0 %
przedział 25 - 34
0 %
przedział 35 - 44
0 %
przedział 45 - 54
0 %
przedział 55 - 65
0 %
wyżej 65 rz.

Najpopularniejsze
pakiety

Facebook + Instagram + Film reklamowy

Facebook + Instagram + Wideo

Facebook + Linkedin

Facebook + Linkedin

Film reklamowy zwiększy
Twoją konkurencyjność

88% odbiorców chce oglądać filmy tworzone przez Marki

Dodatkowa opcja:
Stworzenie dodatkowej kampanii Facebook ADS / Landing Page

Facebook ADS

Landing Page

Facebook

Dane opublikowane w zasobach reklamowych Meta wskazują, że Facebook miał 17,85 miliona użytkowników w Polsce na początku 2023 roku. Potencjalny zasięg reklamowy Facebooka w Polsce
wzrósł o 200 tysięcy (+1,1%) między 2022, a 2023 rokiem.

Dla bardziej aktualnego kontekstu te same dane pokazują, że liczba użytkowników, do których marketerzy mogliby dotrzeć z reklamami na Facebooku w Polsce, zmniejszyła się o 250 tysięcy (-1,4%) między październikiem 2022, a styczniem 2023 roku.

Ważne jest podkreślenie, że liczby te dotyczą zasięgu reklamowego, a nie miesięcznej liczby aktywnych użytkowników, którą Meta publikuje w swoich komunikatach dotyczących wyników
finansowych i nie powinny być tak interpretowane.

0
miliardy

Miesięcznie aktywnych użytkowników na całym świecie, to aż o 1,58% więcej
niż w roku poprzednim. 

0 %
kobiet
0 %
mężczyzn

Instagram

Narzędzia reklamowe Meta wskazują, że Instagram na początku 2023 roku miał 10,40 miliona użytkowników w Polsce. Niedawno skorygowane dane firmy sugerują, że zasięg reklamowy Instagrama
w Polsce wynosił 25,1% całej populacji na początku roku.

Instagram ogranicza korzystanie ze swojej platformy dla osób w wieku 13 lat i starszych, więc warto wiedzieć, że w 2023 roku 28,8% „uprawnionej” publiczności w Polsce korzysta z Instagrama.

Warto również zauważyć, że zasięg reklamowy Instagrama w Polsce na początku 2023 roku wynosił 28,4% lokalnej bazy użytkowników internetu (bez względu na wiek). Na początku 2023 roku 57,8% publiczności reklamowej Instagrama w Polsce stanowią kobiety, a 42,2% mężczyźni.

Wzrost liczby użytkowników Instagrama w Polsce – Dane opublikowane w narzędziach planowania Meta pokazują, że potencjalny zasięg reklamowy Instagrama w Polsce zmniejszył się o 300 tysięcy (-2,8%) między 2022 a 2023 rokiem.

0
miliardy

Miesięcznie aktywnych użytkowników na całym świecie, to aż o 35,32% więcej
niż w roku poprzednim. 

0 %
kobiet
0 %
mężczyzn

Linkedin

Liczby opublikowane w narzędziach reklamowych LinkedIn wskazują, że na początku 2023 roku LinkedIn miał 5,50 milionów „członków” w Polsce.

Dane dotyczące zasięgu reklamowego firmy sugerują, że na początku 2023 roku publiczność LinkedIn
w Polsce stanowiła 13,3% całej populacji. Jednak LinkedIn ogranicza korzystanie ze swojej platformy dla osób powyżej 18 roku życia, więc warto również wiedzieć, że w 2023 roku 16,2% „uprawnionej” publiczności w Polsce korzysta z LinkedIn.

Dla dodatkowego kontekstu zasięg reklamowy LinkedIn w Polsce stanowił na początku roku 15,0% lokalnej bazy użytkowników internetu (bez względu na wiek). Na początku 2023 roku 48,9% publiczności reklamowej LinkedIn w Polsce stanowiły kobiety, a 51,1% mężczyźni.

Wzrost użytkowników LinkedIn w Polsce Dane opublikowane w narzędziach planowania LinkedIn pokazują, że potencjalny zasięg reklamowy LinkedIn w Polsce wzrósł o 900 tysięcy (+19,6%) między
2022, a 2023 rokiem.

Kwartalnie dane firmy pokazują, że liczba publiczności reklamowej LinkedIn w Polsce wzrosła
o 300 tysięcy (+5,8%) między październikiem 2022 a styczniem 2023 roku.

0
milionów

Miesięcznie aktywnych użytkowników na całym świecie, to aż o 11.39% więcej
niż w roku poprzednim. 

0 %
kobiet
0 %
mężczyzn

Film Reklamowy

Warto nagrywać filmy reklamowe i umieszczać je na firmowych mediach społecznościowych.
Dlaczego? Jest wiele powodów ku temu, a oto kilka z nich:

  1. Zwiększenie zasięgu: Filmy reklamowe są świetnym sposobem na dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Wiele osób korzysta z Social Media, więc umieszczenie wideo może zwiększyć zasięg Twojej reklamy.

  2. Wzrost zaangażowania: Filmy są bardziej angażujące niż statyczne posty, ponieważ oferują więcej treści i wrażeń wizualnych. Dzięki temu, że filmy reklamowe są interaktywne i angażujące, ludzie są bardziej skłonni do interakcji z nimi, lajkowania, komentowania, czy udostępniania.

  3. Budowanie marki: Filmy reklamowe pozwalają firmom na wyraźne przedstawienie ich wartości
    i unikalnego charakteru. Mogą one pomóc w budowaniu marki i zwiększeniu świadomości jej istnienia.

  4. Wyróżnienie się: W internecie konkurencja jest ogromna, więc trudno wyróżnić się na tle innych firm. Wideo to świetny sposób na zwrócenie uwagi na Twoją firmę i zainteresowanie nią odbiorców.

  5. Skuteczność reklamy: Filmy reklamowe są często skuteczniejsze niż tradycyjne formy reklamy.
    Mogą one przyciągać uwagę odbiorców, co prowadzi do większej skuteczności reklamy.

Google Ads

Narzędzie, dzięki któremu pomożemy Ci w promocji Twojej firmy w Internecie. Dzięki Google Ads możesz dotrzeć do milionów potencjalnych klientów 
w momencie, gdy szukają oni produktów lub usług, których potrzebują. Google Ads pozwala na wyświetlanie Twoich reklam w wynikach wyszukiwania Google, na stronach partnerów Google oraz na YouTube. Dzięki nam będziesz mógł kontrolować swoje wydatki, docierać do określonych grup odbiorców oraz mierzyć efektywność swoich kampanii. Kiedy połączymy dla Ciebie z Google Ads z Analytics to stworzymy skuteczny kombajn który wypromuje Twoją firmę w Internecie. Zdobędziemy dla Ciebie nowych klientów i zadbamy o Twój wizerunek, a wszystko to,
wraz z umiejętnym wykorzystaniem budżetu, dzięki danym z Google Analytics.

0
miliardów

Użytkowników

0 %

Wszystkich wyszukiwań w internecie obsługuje wyszukiwarka Google.

Pełna kontrola
Twoich kampanii

Targetowanie potencjalnych Klientów

Kontrola
kosztów

Generowanie
Leadów

Świadomość
Marki

Szerszy
zasięg

Google Analytics

Narzędzie, dzięki któremu pomożemy Ci w zrozumieć, jak użytkownicy korzystają
z Twojej strony internetowej. Dzięki Google Analytics poznasz nawyki i preferencje swoich klientów. Będziemy śledzić dla Ciebie ich interakcje ze stroną, a także mierzyć skuteczność Naszych działań marketingowych. Otrzymasz precyzyjne dane i analizy oraz wyjaśnienie jak je interpretować. Pomożemy Ci podejmować dobre decyzje biznesowe. W połączeniu z Google Ads będziemy mogli dla Ciebie śledzić kampanie reklamowe i ulepszać ich efektywność.

Śledzenie ruchu na twojej stronie

Śledzenie
konwersji

Wyłonienie twojej grupy docelowej

Ocena skuteczności reklam

Stworzenie grupy odbiorców dla remarketingu

Dostęp do wielu raportów

Zrozumienie zachowań użytkowników

Wgląd w jakość twojej strony internetowej

Bezpłatna wycena

Wypełnij poniższy formularz.

Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe i zaprezentujemy odpowiednie rozwiązanie dla Twoich potrzeb.

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe i zaprezentujemy odpowiednie rozwiązanie dla Twoich potrzeb.