Milionów aktywnych użytkowników w miesiącu na całym świecie, to aż o 1.58% więcej niż w roku poprzednim
Przedział wiekowy użytkowników platform społecznościowych w Polsce
26
%
poniżej 18 rz.
30
%
przedział 18-34
25
%
przedział 35-65
18
%
powyżej 65 rz.
Najpopularniejsze pakiety
Stworzymy dla Ciebie optymalny pakiet, dostosowany do Twojego biznesu
Najpopularniejsze pakiety
Milionów aktywnych użytkowników w miesiącu na całym świecie, to aż o 1.58% więcej niż w roku poprzednim
Facebook + Instagram
Facebook + Linkedin
Facebook Ads + Landing Page
Facebook
Dane opublikowane w zasobach reklamowych Meta wskazują, że Facebook miał 17,85 miliona użytkowników w Polsce na początku 2023 roku. Potencjalny zasięg reklamowy Facebooka w Polsce wzrósł o 200 tysięcy (+1,1%) między 2022, a 2023 rokiem.
Dla bardziej aktualnego kontekstu te same dane pokazują, że liczba użytkowników, do których marketerzy mogliby dotrzeć z reklamami na Facebooku w Polsce, zmniejszyła się o 250 tysięcy (-1,4%) między październikiem 2022, a styczniem 2023 roku.
Ważne jest podkreślenie, że liczby te dotyczą zasięgu reklamowego, a nie miesięcznej liczby aktywnych użytkowników, którą Meta publikuje w swoich komunikatach dotyczących wyników finansowych i nie powinny być tak interpretowane.
Instagram
Narzędzia reklamowe Meta wskazują, że Instagram na początku 2023 roku miał 10,40 miliona użytkowników w Polsce. Niedawno skorygowane dane firmy sugerują, że zasięg reklamowy Instagrama w Polsce wynosił 25,1% całej populacji na początku roku.
Instagram ogranicza korzystanie ze swojej platformy dla osób w wieku 13 lat i starszych, więc warto wiedzieć, że w 2023 roku 28,8% „uprawnionej” publiczności w Polsce korzysta z Instagrama.
Warto również zauważyć, że zasięg reklamowy Instagrama w Polsce na początku 2023 roku wynosił 28,4% lokalnej bazy użytkowników internetu (bez względu na wiek). Na początku 2023 roku 57,8% publiczności reklamowej Instagrama w Polsce stanowią kobiety, a 42,2% mężczyźni.
Wzrost liczby użytkowników Instagrama w Polsce – Dane opublikowane w narzędziach planowania Meta pokazują, że potencjalny zasięg reklamowy Instagrama w Polsce zmniejszył się o 300 tysięcy (-2,8%) między 2022 a 2023 rokiem.
Linkedin
Liczby opublikowane w narzędziach reklamowych LinkedIn wskazują, że na początku 2023 roku LinkedIn miał 5,50 milionów „członków” w Polsce.
Dane dotyczące zasięgu reklamowego firmy sugerują, że na początku 2023 roku publiczność LinkedIn w Polsce stanowiła 13,3% całej populacji. Jednak LinkedIn ogranicza korzystanie ze swojej platformy dla osób powyżej 18 roku życia, więc warto również wiedzieć, że w 2023 roku 16,2% „uprawnionej” publiczności w Polsce korzysta z LinkedIn.
Dla dodatkowego kontekstu zasięg reklamowy LinkedIn w Polsce stanowił na początku roku 15,0% lokalnej bazy użytkowników internetu (bez względu na wiek). Na początku 2023 roku 48,9% publiczności reklamowej LinkedIn w Polsce stanowiły kobiety, a 51,1% mężczyźni.
Wzrost użytkowników LinkedIn w Polsce Dane opublikowane w narzędziach planowania LinkedIn pokazują, że potencjalny zasięg reklamowy LinkedIn w Polsce wzrósł o 900 tysięcy (+19,6%) między 2022, a 2023 rokiem.
Kwartalnie dane firmy pokazują, że liczba publiczności reklamowej LinkedIn w Polsce wzrosła o 300 tysięcy (+5,8%) między październikiem 2022 a styczniem 2023 roku.
Facebook Ads
Meta Ads oferują precyzyjne targetowanie, pozwalając dotrzeć do odpowiednich grup odbiorców na podstawie demografii i zainteresowań. Dzięki kontroli budżetu możesz efektywnie zarządzać kosztami, a zaawansowane narzędzia analityczne umożliwiają śledzenie wyników kampanii. To potężne narzędzie marketingowe skutecznie promuje Twoją firmę, zdobywa nowych klientów i dba o pozytywny wizerunek marki.
Google Ads
Dzięki nam będziesz mógł kontrolować swoje wydatki, docierać do określonych grup odbiorców oraz mierzyć efektywność swoich kampanii. Kiedy połączymy dla Ciebie z Google Ads z Analytics to stworzymy skuteczny kombajn który wypromuje Twoją firmę w Internecie. Zdobędziemy dla Ciebie nowych klientów i zadbamy o Twój wizerunek, a wszystko to, wraz z umiejętnym wykorzystaniem budżetu, dzięki danym z Google Analytics.
Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów
Twój nowy etap marketingu internetowego zaczyna się w tym miejscu