Case studies

>

Kampania sprzedażowa dla Klienta z branży ogrodniczej

Poznaj szczegóły w jaki sposób osiągneliśmy wartość konwersji na poziomie 78 000 zł przy wydaniu jedynie 1592 zł

O naszym Kliencie

Poznaj szczegóły w jaki sposób osiągneliśmy wartość konwersji na poziomie 78 000 zł przy wydaniu jedynie 1592 zł

Sprzedaż kosiarek i kos

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat

Pierwsze działania

Ustawiliśmy budżet dzienny 60 zł a czas trwania to 4 tygodnie. Równolegle utworzyliśmy kampanie remarketingową docierająca do porzuconych koszyków z budżetem dziennym 10 zł

Pierwsze działania

1592 zł

Wydatki na kampanie reklamową

78 008 zł

Wartość konwersji kampanii reklamowej

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco

352 zł

Wydatki na kampanie porzuconych koszyków

30 399 zł

Wartość konwersji kampanii porzuconych koszyków

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco

Pierwsze działania

Po czterech tygodniach widząc znakomite wyniki zaproponowaliśmy podwojenie jej budżetu z 60 do 120 zł dziennie

Dalsze działania

1961 zł

Wydatki na kampanie reklamową

67 134 zł

Wartość konwersji kampanii reklamowej

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco

240 zł

Wydatki na kampanie porzuconych koszyków

32 086 zł

Wartość konwersji kampanii porzuconych koszyków

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco

Podsumowanie

Razem z klientem wybraliśmy kanał sprzedażowy jakim jest Facebook. Przeprowadziliśmy testy na mniejszych kwotach by nie "przepalać" budżetu klienta. Po uzyskaniu bardzo dobrego ROAS, razem z klientem uznaliśmy że warto skalować działające kampanie, dokładając budżet reklamowy

Zacznij współpracę

Przeanalizujemy Twoje potrzeby i dobierzemy właściwe rozwiązania by Twój biznes zaczął rosnąć. Umów się na niezobowiązującą rozmowę by dowiedzieć się co możemy dla Ciebie zrobić