Dla klienta z branży narzędzi do pielęgnacji ogrodu ustawiliśmy kampanię sprzedażową celem promocji kosiarek i kos z katalogu.
Pierwsze działania
Ustawiliśmy budżet dzienny 60 zł, a czas trwania kampanii to 4 tygodnie.
Równolegle utworzyliśmy kampanię remarketingową, skierowaną do porzuconych koszyków – z budżetem dziennym 10 zł.
Wyniki po 4 tygodniach
1592 zł
Wydatki na kampanie reklamową
78 008 zł
Wartość konwersji kampanii reklamowej
352 zł
Wydatki na kampanie porzuconych koszyków
30 399 zł
Wartość konwersji kampanii porzuconych koszyków
Reakcja na wyniki
Po czterech tygodniach widząc znakomite wyniki zaproponowaliśmy podwojenie jej budżetu z 60 do 120 zł dziennie
Dalsze działania – kolejne 2 tygodnie
1961 zł
Wydatki na kampanie reklamową
67 134 zł
Wartość konwersji kampanii reklamowej
240 zł
Wydatki na kampanie porzuconych koszyków
32 086 zł
Wartość konwersji kampanii porzuconych koszyków
Podsumowanie
Razem z klientem wybraliśmy kanał sprzedażowy, jakim jest Facebook.
Przeprowadziliśmy testy na mniejszych kwotach, by nie przepalić budżetu.
Po uzyskaniu bardzo dobrego ROAS, razem z klientem ustaliliśmy, że warto skalować działające kampanie, dokładając budżet reklamowy.
Zacznij współpracę
Przeanalizujemy Twoje potrzeby i dobierzemy właściwe rozwiązania, by Twój biznes zaczął rosnąć. Umów się na niezobowiązującą rozmowę, by dowiedzieć się co możemy dla Ciebie zrobić.