Poznaj szczegóły w jaki sposób osiągneliśmy wartość konwersji na poziomie 64 847 zł przy wydaniu jedynie 1208 zł
Sprzedaż kosiarek i kos
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat
Pierwsze działania
Ustawiliśmy budżet dzienny 60 zł a czas trwania to 4 tygodnie. Równolegle utworzyliśmy kampanie remarketingową docierająca do porzuconych koszyków z budżetem dziennym 10 zł
Pierwsze działania
1208 zł
Wydatki na kampanie reklamową
64 847 zł
Wartość konwersji kampanii reklamowej
5280%
Zwrot z inwestycji (ROI)
Kampania Remarketingowa
Po czterech tygodniach widząc znakomite wyniki zaproponowaliśmy stworzenie kampanii remarketingowej
Dalsze działania
349 zł
Wydatki na kampanie porzuconych koszyków
2 393 zł
Wartość konwersji kampanii porzuconych koszyków
445%
Zwrot z inwestycji (ROI)
Podsumowanie
Kampania sprzedażowa dla nowości w branży meblarskiej okazała się bardzo skuteczna, generując wartość konwersji wynoszącą 64 847,08 zł przy relatywnie niskim wydatku 1208,63 zł. Osiągnięty zwrot z inwestycji (ROI) wyniósł imponujące 5280%, co świadczy o wysokiej efektywności działań marketingowych
Zacznij współpracę
Przeanalizujemy Twoje potrzeby i dobierzemy właściwe rozwiązania by Twój biznes zaczął rosnąć. Umów się na niezobowiązującą rozmowę by dowiedzieć się co możemy dla Ciebie zrobić