Case studies

>

Kampania sprzedażowa dla Klienta z meblarskiej

Poznaj szczegóły w jaki sposób osiągneliśmy wartość konwersji na poziomie 64 847 zł przy wydaniu jedynie 1208 zł

O naszym Kliencie

Poznaj szczegóły w jaki sposób osiągneliśmy wartość konwersji na poziomie 64 847 zł przy wydaniu jedynie 1208 zł

Sprzedaż kosiarek i kos

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat

Pierwsze działania

Ustawiliśmy budżet dzienny 60 zł a czas trwania to 4 tygodnie. Równolegle utworzyliśmy kampanie remarketingową docierająca do porzuconych koszyków z budżetem dziennym 10 zł

Pierwsze działania

1208 zł

Wydatki na kampanie reklamową

64 847 zł

Wartość konwersji kampanii reklamowej

5280%

Zwrot z inwestycji (ROI)

Kampania Remarketingowa

Po czterech tygodniach widząc znakomite wyniki zaproponowaliśmy stworzenie kampanii remarketingowej

Dalsze działania

349 zł

Wydatki na kampanie porzuconych koszyków

2 393 zł

Wartość konwersji kampanii porzuconych koszyków

445%

Zwrot z inwestycji (ROI)

Podsumowanie

Kampania sprzedażowa dla nowości w branży meblarskiej okazała się bardzo skuteczna, generując wartość konwersji wynoszącą 64 847,08 zł przy relatywnie niskim wydatku 1208,63 zł. Osiągnięty zwrot z inwestycji (ROI) wyniósł imponujące 5280%, co świadczy o wysokiej efektywności działań marketingowych

Zacznij współpracę

Przeanalizujemy Twoje potrzeby i dobierzemy właściwe rozwiązania by Twój biznes zaczął rosnąć. Umów się na niezobowiązującą rozmowę by dowiedzieć się co możemy dla Ciebie zrobić